medewerker bedrijfsadministratie [Netherlands]


 

Team Bedrijfsadministratie (TBA) in Eindhoven zoekt een zelfstandige en energieke medewerker die mee wil bouwen aan de doorontwikkeling van het team en de afdeling. Jij bent een allround administratieve kracht die met nieuwe denkbeelden input levert aan een sterke en accurate bedrijfsadministratie, maar die ook met een frisse blik bijdraagt aan een kwalitatieve impuls aan het proces en het werkveld. Voor het grote publiek ben je onzichtbaar, maar voor de agenten op straat ben je van grote waarde.

Specificaties vacature

Locatie(s):

Eindhoven

Organisatieonderdeel:

Politiedienstencentrum

Vakgebied(en):

Administratie en secretarieel

Niveau:

MBO 3

De LFNP-functie gespecialiseerd medewerker A, gewaardeerd in schaal 7 Bbp, is van toepassing. Klik hier voor de volledige LFNP-functiebeschrijving (deze link is alleen benaderbaar vanuit een politieomgeving).

Wat ga je doen?

Binnen deze functie heb je een operationele taak betreffende administratieve en ondersteunende werkzaamheden. Je helpt en ondersteunt je collega’s en treedt op als vraagbaak bij het gebruik van het Facility Management Informatie Systeem (FMIS). Onder begeleiding van een senior medewerker bedrijfsadministratie beoordeel je verwervingsopdrachten en aanvragen op juistheid, rechtmatigheid en volledigheid. Je levert informatie voor managementrapportages en vertaalt centrale rapportages naar decentrale sturingsinformatie. Tevens draag je bij aan de uitwerking van processen. Je richt het administratieproces in, bewaakt de juiste toepassing hiervan en zorgt voor de juiste afhandeling van complexe mismatches op het gebied van geleverde diensten en de facturatie. Je ondersteunt bij complexe aanvragen van niet-standaard dienstverlening en verzorgt dit van aanvraag tot facturatie. Ook toets je regelmatig de kwaliteit van het werk en doe je verbetervoorstellen.

De werkzaamheden die je doet zijn zeer divers en komen voor over het gehele spectrum van dienstverlening van TBA. Met andere woorden: van het voeren van decentraal contractbeheer, het verzorgen van parkeervergunningen tot het opzetten van onderhoudsplanningen, en van het oplossen van betalingsproblemen bij leveranciers tot het verzorgen van managementrapportages. Je werkt niet alleen nauw samen met je collega’s van TBA. Regelmatig heb je contact met andere afdelingen (ten behoeve van koppelvlakken in dienstverlening) of externe relaties (bijvoorbeeld leveranciers of gemeenten) en natuurlijk de klant, die staat immers op de eerste plaats

Waar ga je werken?

Je gaat werken bij het Team Bedrijfsadministratie (TBA) in Oost-Brabant. TBA verzorgt de administratie op facilitair gebied voor de eenheid. Denk hierbij aan secretariaat, informatiemanagement/gegevensbeheer, contractmanagement en schadecoördinatie. Daarnaast zijn wij verantwoordelijk voor het facilitaire inkoop- en bestelproces binnen de eenheid.

Wij voeren het contractmanagement voor de hele eenheid, handelen alle materiële schades af, verwerken bestellingen en voeren diverse administraties op het gebied van huisvesting, vervoersmiddelen en persoonsgebonden middelen.

Wie ben jij?

Jij bent een enthousiaste medewerker die bruist van de energie, denkt in kansen en mogelijkheden. Jij wil je graag ontwikkelen, bent nieuwsgierig en wil nieuwe werkervaringen opdoen. Je beschikt over inhoudelijke vakervaring, want je bent een specialist. De fijne kneepjes van het vak leren wij je wel, als dat nog nodig is! Wat we verder van je vragen en verwachten? Dat je beschikt over moderne skills en communicatief vaardig bent. Ook hoeven we je niet uit te leggen wat klantgericht is, je kunt goed analyseren en je werkt nauwkeurig en zorgvuldig. Je gaat altijd voor kwaliteit en gaat bulkwerk zeker niet uit de weg. Je voelt je thuis in een team, want je vindt samenwerken belangrijk. Je staat open voor en speelt adequaat en doelgericht in op verander(en)de en snel wisselende omstandigheden. Voor de senior medewerker ben je een rechterhand en voor je collega’s een steun en toeverlaat.

Verder verwachten we:

  • mbo 3 werk- en denkniveau* en een opleiding in een relevante richting (bijvoorbeeld administratief (juridisch) medewerker of medewerker bedrijfsadministratie);
  • kennis van en ervaring met Word en Excel (MS Office);
  • kennis van en ervaring met bestel- en inkoopprocessen (Planon).

Wat wij bieden

De standplaats is Eindhoven. Er is ruimte voor 1 fte. Het betreft een functie voor 32 - 36 uur per week.

De functie is opengesteld voor medewerkers werkzaam bij de politie met een vaste aanstelling, voor medewerkers, uitzend-/detacheringskrachten die twee jaar of langer zonder onderbreking in tijdelijke dienst zijn, voor medewerkers die een tijdelijke aanstelling, uitzend- of detacheringsovereenkomst hebben en waarvan de contractduur (conform Barp), twee jaar of langer is en voor politievrijwilligers. Bij meerdere geschikte kandidaten heeft een beroepsmedewerker (in vaste of tijdelijke dienst) en voornoemde uitzend-/detacheringskracht voorrang op een politievrijwilliger. Eventuele preferente kandidaten binnen de politie worden eerst geplaatst. Medewerkers die bij de matching tijdens de overgang naar een LFNP-functie of door een eerdere reorganisatie bij plaatsing in een functie met een lagere schaal terecht zijn gekomen hebben een voorrangspositie.

Het betreft de LFNP-functie gespecialiseerd medewerker A, werkterrein facilitair, gewaardeerd in schaal 7 Bbp. Bij aanstelling accepteer je de rechtspositie die bij de functie hoort.

Interesse?

Bel of mail met Lidy Langelaar (06 - 22 00 69 67, lidy.langelaar@politie.nl) of Elke Meyer-Vonk (06 - 18 09 38 87, elke.meyer-vonk@politie.nl) als je meer informatie over de functie wilt hebben.
Voor vragen over de sollicitatieprocedure bel je met het Frontoffice Recruitment & Selectie op 088 - 66 22 300.

Solliciteer uiterlijk 26 mei 2023 via de sollicitatiebutton.

Wat verder belangrijk is

  • Een betrouwbaarheidsonderzoek maakt deel uit van de selectieprocedure
  • De politie zet in op vernieuwing en cultuurverschillen binnen teams. Divers samengestelde teams presteren beter. Daarom werken we hard aan een open en veilige cultuur waarin divers talent tot bloei komt.
  • Je hebt een diploma op mbo 3-niveau of je bent daaraan gelijkgesteld via EVC. Of je toont op een van de volgende manieren aan dat je mbo 3 werk- en denkniveau hebt:
  • Je bent aangesteld op een functie op het gevraagde werk- en denkniveau.
  • Je hebt een functie op het gevraagde werk- en denkniveau minimaal twee jaar formeel waargenomen.
  • Je bent minimaal 2 jaar tijdelijk tewerkgesteld op een functie op het gevraagde werk- en denkniveau.
  • Je hebt een formele beoordeling waaruit blijkt dat je een functie op het gevraagde werk- en denkniveau minimaal 2 jaar uitgeoefend hebt.

Dit moet je met een aanstellings-, waarnemings- of tewerkstellingsbesluit dan wel een beoordeling schriftelijk aantonen.


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

نموذج الاتصال